Wykresy słupkowe e-commerce

E-commerce

Wykorzystując nowoczesne narzędzia interaktywne tworzymy funkcjonalne systemy komunikacji handlowej w postaci zaawansowanych i dochodowych sklepów internetowych oraz platform biznesowych. Wspieramy naszych klientów od momentu tworzenia koncepcji po utrzymanie systemów oraz ich stały rozwój.

Wdrażając projekty, każdorazowo skupiamy się na spersonalizowanych potrzebach wynikających z komunikacji pomiędzy klientem a nami. Nasz zespół zapewnia wsparcie analityczne, koncepcyjne i wdrożenie dla szeregu rozwiązań w różnych segmentach rynku:

  • platformy B2B- wdrażamy zaawansowane systemy wspierające sprzedaż, stosujemy technologią Magento oraz systemy oparte na Java i PHP,
  • Omnichannel – wdrażamy oraz projektujemy architekturę IT wspierając tym samym handel wielokanałowy,
  • e-marketing – wpieramy wdrożenie performance marketingu w zakresie SEO i SEM, content marketingu i social mediów,
  • strategia – pomagamy określić, które z nowych technologii mogą zwiększyć przychody lub obniżyć koszty,
  • utrzymanie – oferujemy wysokiej jakości hosting oraz administrację systemami informatycznymi.

Magento

Prowadzimy kompleksowe wdrożenia sklepów internetowych na platformie Magento, obecnie najbardziej popularnej platformie e-commerce. Każdy projekt traktujemy indywidualnie zwracając szczególną uwagę na charakter branży oraz preferencje klienta.

Wdrażane przez nas oprogramowanie dostępne jest w wielu językach oraz posiada możliwość integracji z większością dostawców oferujących usługi wspierające Ecommerce m.in. z licznymi systemami e-płatności czy systemów marketing automation.
Do najważniejszych wdrażanych przez nas funkcji należą:

  • Rozbudowane funkcjonalności – oprócz wielu gotowych modułów, platforma posiada w pełni elastyczną architekturę, dzięki której możliwe jest odpowiednie dostosowanie jej do indywidualnych potrzeb.
  • Optymalizacja SEO – narzędzia dostępne w Marketplace znacznie ułatwiają optymalizację stron sklepu pod kątem wyszukiwarek, a tym samym korzystnie wpływają na pozycjonowanie i działania e-marketingowe.
  • Wersja mobilna – platforma dostępna jest w wersji mobilnej, co ułatwia sprzedaż Klientom mobilnym.
  • Rozbudowana analityka – możliwość połączenia platformy z wieloma narzędziami analitycznymi pozwala na bieżące monitorowanie ruchu na stronie i zbieranie najważniejszych informacji dotyczących zachowań użytkowników.
  • Multistore – funkcja ta jest szczególnie przydatna dla firm prowadzących wiele sklepów internetowych (np. w wielu wersjach językowych) i pozwala na ich efektywną obsługę z poziomu jednego panelu zarządzającego.
  • Integracja – Magento umożliwia integrację nie tylko z systemami typu ERP oraz CRM, ale także z popularnymi porównywarkami oraz portalami społecznościowymi.
Portal aukcyjny na platformie magento.
Wykresy google analytics

Analytics

Oferujemy przygotowywanie raportów dostosowanych do potrzeb biznesowych dotyczących rozmaitych wskaźników dostępnych w Google Analytics. Nasza usługa obejmuje również zaawansowaną konfigurację na potrzeby e-commerce.

W Google Analytics istnieje możliwość obliczenia kosztu wykonania danej akcji np.: wysłania formularza lub zakupu danego produktu oraz sprawdzenia, które źródła są najbardziej rentowne, w jakich dniach lub godzinach poszczególne produkty najlepiej się sprzedają.

Wskażemy:

  • dokładną ścieżkę, jaką porusza się klient, odwiedzając Twoją witrynę,
  • miejsca, w których użytkownicy rezygnują z wizyty na stronie,
  • odnośniki wewnętrzne chętnie wykorzystywane przez użytkowników i te całkowicie nieprzydatne,
  • słowa kluczowe, które „przyprowadziły” użytkownika do Ciebie,
  • najbardziej zyskowną kampanię oraz przeinwestowane rozwiązania.

Merchant Center

Przeprowadzamy kampanie produktowe Adwords w Google Merchant Center, dzięki czemu możemy sprawdzić, które strategie są najbardziej efektywne. Kampanie produktowe Google Merchant Center są doskonała formą reklamy dla przedsiębiorców, którzy posiadają sklepy internetowe. Tego typu kampania jest doskonałym wsparciem dla innych działań wspierających e-commerce.

Zapewniamy pełne wsparcie i pomoc przy zakładaniu konta Google Merchant Center oraz tworzeniu pliku z produktami.
Podstawowe korzyści Google Merchant Center:

  • gwarancja błyskawicznego pojawienia się na pierwszym miejscu w wynikach wyszukiwań Google,
  • wzrost sprzedaży,
  • możliwość reklamowania dużej ilości produktów.
Merchant center
Double click

Double Click

Jest to narzędzie, które pozwala na wygodne zarządzanie kampanią i kompleksowe zbieranie danych Oferujemy pełną analitykę, wdrożenie i prowadzenie kampanii wykorzystujących Double Click.

Obsługujemy następujące produkty Double Click Digital Marketing:

  • DoubleClick Bid Manager – narzędzie do zbierania i raportowania danych kampanii w czasie rzeczywistym.
  • DoubleClick Campaign Manager – narzędzie do wprowadzania zmian w kampanii w czasie rzeczywistym.
  • DoubleClick Search – narzędzie do tworzenia reguł i zarządzania kampanią. Także dostępne za pośrednictwem komputerów i urządzeń mobilnych.
  • DoubleClick Rich Media – narzędzie do tworzenia reklam zachęcających do interakcji dostarczające dodatkowych informacji o zachowaniach internautów Przydatne szczególnie w kampaniach wizerunkowych lub nastawionych na zwiększenie ilości odwiedzin na stronie.

IT4Industry  to świetny wybór w świecie IT. Skontaktuj się z nami!